190710 nab sds kierownik
OGŁOSZENIE
Zarząd Powiatu Kolneńskiego ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze :
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolnie
Nazwa i Adres jednostki : Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno
1.Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- kandydaci nie mogą być karani zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz.1311)
- wykształcenie wyższe na kierunku : pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, oligofrenopedagogika, terapia zajęciowa,
- co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- znajomość przepisów z zakresu : ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postepowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych,
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
- komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność
- Zakres zadań i obowiązków wykonywanych na stanowisku:
- organizowanie i nadzorowanie pracy jednostki,
- zarządzenie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- opracowanie dokumentów określających funkcjonowanie jednostki,
- nadzorowanie całości zadań realizowanych przez jednostkę,
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników jednostki,
- przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej w zakresie środków do realizacji zadań statutowych jednostki ,
- współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie i innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę, podejmowanie działań mających na celu promowanie działalności jednostki i pozyskiwanie uczestników
- organizowanie i prowadzenie treningów umiejętności społecznych oraz zajęć terapeutycznych indywidualnych i grupowych w pracowni kulinarnej,
- praca w zespole wspierająco- aktywizującym i realizowanie jego ustaleń,
- planowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizujących dostosowanych do stanu zdrowia, potrzeb i zainteresowań osoby wspieranej,
- prowadzenie działań zmierzających do integracji społecznej i zawodowej,
- monitorowanie przebiegu terapii zajęciowej, systematyczne uzupełnianie obowiązującej dokumentacji,
- wykonywanie pracy zgodnie z przepisami bhp, ochrony przeciwpożarowej,
- czynny udział w konkursach wewnętrznych oraz organizowanych przez inne instytucje,
- towarzyszenie uczestnikom domu w codziennych obowiązkach wynikających z planu zajęć,
- wspomaganie uczestników w komunikacji z otoczeniem,
- pobudzanie aktywności uczestników oraz ich opiekunów,
- pomoc w diagnozowaniu potrzeb i możliwości uczestników podczas zajęć,
- wykonywanie innych zadań określonych w Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (Dz.U. z 2010 r., Nr 238, poz.1586).
- Dokumenty wymagane w ramach naboru:
1) list motywacyjny,
2) życiorys,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru załączonego do ogłoszenia,
4) kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe i posiadaną specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
5) kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności , uprawnienia
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
10) dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa – oświadczenie.
Dokumenty, o których mowa w punktach 1- 3 oraz 7-10 muszą być odręcznie podpisane przez kandydata.
5.Warunki pracy na stanowisku.
1) wymiar czasu pracy –pełen etat,
2) miejsce pracy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno,
3) praca przy komputerze,
4) wyjazdy służbowe.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019 r. w Środowiskowym Domu Samopomocy w Kolnie był niższy niż 6 %.
7.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać do dnia 26 lipca 2019 r. w Biurze Obsługi Interesanta (pok.103, parter) w Starostwie Powiatowym w Kolnie, przy ul. 11 Listopada 1 (osobiście lub za pośrednictwem poczty) w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Oferta pracy na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolnie”
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje
1) Oferty zawierające braki formalne - podlegają odrzuceniu i kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania w sprawie naboru; Kandydaci, których oferty nie spełnią wymogów formalnych, nie będą o tym informowani;
2) Kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
3) Informacja o wyniku przeprowadzonego naboru zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Starostwa Powiatowego pod adresem http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/wolne_etaty/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa;
4) Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do złożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz przedstawienia oryginałów dokumentów (do wglądu) potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy.
5) Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
6) Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrane oferty, zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewodniczący Zarządu
Tadeusz Klama
Kolno, 11 lipca 2019 r.
Klauzula informacyjna
o przetwarzaniu danych osobowych
(dla kandydatów do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ze zm.) - zwanego dalej RODO, informuję, że:
Administratorem danych osobowych podanych przez Pana/Panią jest Starostwo Powiatowe w Kolnie z siedzibą przy ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno, nr tel. (86) 278 24 29, adres email: poczta@powiatkolno.pl
- W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych oraz przysługujących Panu/ Pani uprawnień, może się Pan/ Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – adres poczty elektronicznej: iod@powiatkolno.pl.
- Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody, stosownie do art. 6 ust 1 lit a) RODO (w zakresie m.in. danych do kontaktu, danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust 1 RODO).
- Pana/ Pani dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres miesiąca od zakończeniu procesu rekrutacji. Dane osobowe osób, które zostały wskazane jako kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia naboru. Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego zawierająca Pana/Pani dane osobowe będzie przechowywana przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 01 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu sprawy.
- Pana/ Pani dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa .
- Przysługuje Panu/Pani prawo do dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania.
- Może Pan/Pani w dowolnym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
- Pana/ Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Metryka strony