Uchwała Nr 20/102/08

Uchwała Nr XX/102/08
Rady Powiatu Kolneńskiego
z dnia 24 września 2008r.


w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Kolnie.


Na podstawie art.35 ust.1. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.142 ze zm. ) na wniosek Zarządu Powiatu – uchwala się, co następuje:

§ 1.

W Regulaminie organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Kolnie, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XV/70/08 Rady Powiatu Kolneńskiego z dnia  21 lutego 2008r.  wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 17:

a) w ust.2. – na końcu zdania, kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje wyrazy: „organizowanie i koordynowanie działalności kontrolnej Starostwa.”
b) w ust.3. - po pkt. 37 dodaje się śródtytuł „W zakresie organizowania działalności kontrolnej Starostwa”  i  kolejne punkty 38-  41 w następującym brzmieniu:
„38. przygotowywanie projektów  uchwał zarządu bądź zarządzeń starosty, dotyczących zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w tym kontroli finansowej w zakresie przestrzegania ustalonych procedur i zaciągania zobowiązań finansowych,
39. sporządzanie propozycji rocznych planów kontroli w jednostkach organizacyjnych powiatu podlegających nadzorowi i kontroli ze strony zarządu oraz w innych jednostkach realizujących zadania powiatu na podstawie zawartych umów lub porozumień,
40. organizowanie i przeprowadzanie, we współdziałaniu z Wydziałem Budżetu i Finansów, kontroli w jednostkach  organizacyjnych powiatu w zakresie stosowania przez nie ustalonych procedur kontroli oraz celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków,
41.  sporządzanie, dla potrzeb  zarządu i starosty, okresowych analiz, ocen  i wniosków dotyczących działalności kontrolnej w Starostwie  oraz wyników przeprowadzanych kontroli.” 


2) w § 18 ust.3. – pkt 12 otrzymuje brzmienie:
„12. współudział w przeprowadzaniu kontroli w jednostkach organizacyjnych powiatu, podległych i nadzorowanych przez zarząd powiatu, w zakresie stosowania określonych procedur kontroli oraz celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków.”

§ 2.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 października 2008 r.

Przewodniczący Rady    
Józef Stanisław Szymanowski

Metryka strony

Udostępniający: SP

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Sokołowski

Wprowadzający: Krzysztof Sokołowski

Data wprowadzenia: 2008-10-22

Data modyfikacji: 2008-10-22

Opublikował: Krzysztof Sokołowski

Data publikacji: 2008-10-22